PASLAUGŲ IR SOCIALINIS DIZAINAS: komunikacinė priemonė KOKS TAVO PLANAS B?


cgsi_13c6770eea4cfe4b957730038dd4184c-a4a4caef8c6dfd3e1ce56b483e464d51.img

Komunikacinė priemonė KOKS TAVO PLANAS B?

Diz. Austėja Šeputė
Vilniaus dailės akademija

„Ruoškitės planui B“ – siūlė gydytoja. Mano tėtis laukė širdies donoro. Kasmet Lietuvoje, nesulaukę donoro organo, miršta apie 30 žmonių. Nuolat transplantacijos laukia apie 400 žmonių, o per metus jų atliekama apie 150. Siunčiama žinutė dėl mirusio žmogaus valios pareiškimo artimiesiems dėl audinių ir organų panaudojimo transplantacijai. Klausiama, kodėl atsiranda baimė, nepasitikėjimas ir mirusio artimo žmogaus kūno savinimasis. Svarstoma, kokios dizaino priemonės turėtų būti pasitelktos, kad žmogaus valios išraiškos forma būtų tinkama ir priimtina donorui. Kviečiama pagalvoti apie savo planą B, savo valią po mirties. Visuomet esame pasiruošę gauti, bet ar linkę duoti?